ALUNOX

Priemyselný areál 1, 94 603, Kolárovo

+421 948 681 592

Zákaznícka zóna

Po - Pia 7:00 - 16:00

Postup zákazky

Zistenie ceny

Prvým krokom je zistiť cenu nového oplotenia. Existuje niekoľko spôsobov, ako získať cenovú ponuku:

  • Online dopyt pomocou formulaŕu na našej webovej stránke.
  • Zaslaním emailu na adresu dopyt@alunox.sk.
  • Telefonicky na našom kontaktnom telefónnom čísle.
  • Osobná návšteva v našom showroome v Kolárove.

Aby sme vám mohli poskytnúť čo najpresnejšiu cenu, prosíme vás, aby ste nám poskytli potrebné rozmery. Tieto informácie nájdete na našej webovej stránke.

Podrobný priebeh spoluráce

Osobné stretnutie a zameranie

Ak vám cena vyhovuje, nasleduje osobná konzultácia a zameranie priestoru našim technikom. Počas tejto návštevy sa oboznámime s aktuálnym stavom priestoru, kde budeme inštalovať nové diely, a preberieme s vami detaily, ako sú doplnky, farba, povrchová úprava a ďalšie.​

Návrh riešenia a aktualizácia ponuky

Po osobnej prehliadke aktualizujeme cenovú ponuku, pripravíme dokumentáciu potrebnej stavebnej prípravy na mieru (v prípade, že je to nutné) a vytvoríme 3D vizualizáciu na kontrolu. Všetko zabalíme a pošleme vám.

Odsúhlasenie finálnej cenovej ponuky

Po vašej kontrole a spokojnosti s ponukou nasleduje potvrdenie objednávky. Objednávku potvrdíte úhradou zálohovej faktúry, ktorú vám pošleme spolu s aktualizovanou ponukou. Záloha predstavuje 50% z konečnej ceny.

 

Výroba zákazky

Po potvrdení objednávky nasleduje výroba dielov. Ak nemusíme čakať na dodatočné stavebné úpravy zo strany klienta a všetko je pripravené pre výrobu, začína sa výroba ihneď po potvrdení objednávky. V prípade potreby stavebnej prípravy zo strany klienta musíme ísť zamerať zákazku ešte raz. Výroba začína od termínu druhého merania.

 

Informovanie o priebehu objednávky

Budete automaticky informovaní emailom o jednotlivých fázach a priebehu vašej objednávky. Budete dostávať aktualizácie o tom, v akom stave sa vaša objednávka práve nachádza.

 

Montáž zákazky

Termín montáže zákazky vám zašleme približne 14 dní vopred. Pri montáži nemusíte byť prítomní, ale koordinujeme termín s vami, aby ste vedeli očakávať našu prítomnosť.

 

Odovzdanie zákazky

Po úspešnej montáži nasleduje odovzdanie zákazky, kde si môžete všetko skontrolovať a vyskúšať. Naši technici vám predvedú a vysvetlia bežnú údržbu, ktorá je minimálna.

 

Platba za zákazku

Po montáži a odovzdaní zákazky nasleduje platba doplatku, ktorú môžete uhradiť v hotovosti alebo prevodom po montáži.

 
 

Pokračujúca podpora a servis

Po úspešnej realizácii vašej zákazky vás zavedieme do nášho systému a budeme vás pravidelne kontaktovať v ročných intervaloch, aby sme sa uistili, že všetko funguje správne. Ak by sa vyskytli nejaké problémy (ktoré sú veľmi zriedkavé), sme pripravení a ochotní ich s vami vyriešiť.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.